وکیل در شیراز وکیل در شیراز .

وکیل در شیراز

وکیل حقوقی مناسب در شیراز

به گفته تیم حقوقی وکیل در شیراز در یکی از مقالات ما وکیل حقوقی خوب در شیراز در باره چنین شرح میدهد:

با پیشرفت جوامع و بروز و ظهور مشکلاتی که قبلاً وجود نداشته و به تبع پیشرفت ها و نوآوری ها ایجاد می شود نیازمند راه و روشی برای حل و فصل است.

در کشور ما ایران نیز مسلماً مشکلات و موانعی وجود دارد که قطعاً سال‌های نه چندان دور گذشته وجود نداشته است و ایجاد آن نتیجه توسعه اجتماعی و نوآوری و تکنولوژی می باشد و لازم است که قانون گذار ضمن تصویب قوانین راجع به معضلات جدید نسبت به موانع و مشکلات موجود تعیین تکلیف کند.

در هر کشوری حقوقدانان مسئول قانونگذاری می باشند و مراجع قضایی به اختلافات رسیدگی می‌کنند.

وکلا نیز راهنمای مردم در راه رسیدن به حق شان هستند و نمی‌توان انتظار داشت افراد جامعه همه به صورت کامل به قانون آشنا باشند و راه تطبیق قانون با مشکلاتی ایجاد شده را بدانند و بتوانند خود را راهی برای حل مشکل داشته باشند بنابراین وجود افرادی که علم و دانش لازم را داشته باشند و بتوانند بهترین و کوتاه ترین راه جهت رسیدن به هدف را به فرد نشان دهنده احساس می‌شود.

وکلای حقوقی مسئولیت دارند که ضمن ارتقاء دانش خود و به روز بودن در اسرع وقت حلال مشکلات باشند و مردم را در راه رسیدن به حقوقشان یاری کنند.

وکلای حقوقی پس از اخذ پروانه وکالت می‌تواند در زمینه های جزایی، و حقوقی ،خانواده و ثبتی و …به عنوان وکیل به پرونده وارد شده و در حدود اختیارات تفویضی یاریگر موکل خویش باشند.

وکالت کیفری در شیراز :
وکیل حقوقی در شیراز در باره چنین شرح میدهد:

وظیفه دادگاه های کیفری رسیدگی به جرائم است یعنی زمانی که پرونده در دادگاه کیفری مفتوح می شود حتماً جرمی اتفاق افتاده است و اصولاً حداقل دو نفر به عنوان شاکی و متهم در پرونده مطرح هستند.

قانونگذار برای جرایم مختلف مجازات تعیین کرده است از قصاص نفس، اعدام ،حبس ابد، حبس های طویل المدت، شلاق و جزای نقدی و … پس احتمالاً چنان که متهم به مجازات قطعی محکوم شود باید در مورد او اجرا شود و از طرف دیگر شاکی وجود دارد که حقی از وی تضییع شده است که او نیز خواستار احقاق حق خویش است اما حالت دیگری هم متصور است و آن که متهم گناهکار نبوده ،تقصیر نداشته و مجبور نباشد، اما توان اثبات بی گناهی خویش را نداشته باشند

در این مورد مخصوص نقش یک وکیل زبده در راه نجات متهم از مجازات بسیار مهم و ارزنده است شما تصور کنید قتلی اتفاق افتاده و یک نفر به عنوان متهم به قتل دستگیر می شود ظاهراً مستنداتی وجود دارد که وی را مقصر و قاتل عمد می‌داند اما متهم ضمن انکار انتساب قتل عمد به خودش اظهار می کند که هیچ نقشی در وقوع قتل نداشته است.

مجازات قاتل عمد بنا به درخواست اولیای‌دم قصاص نفس است در همچنین پرونده ای احتمال اینکه یک فرد بی گناه به قصاص نفس محکوم و حکم در مورد او اجرا شود بسیار است پس لازم است متهم با انتخاب وکیل توانا خود را از مشکل ایجاد شده برهاند.

وکیلی می‌تواند از متهمی که جرمش قتل عمد است به خوبی دفاع کند که علاوه بر داشتن علم و دانش حقوقی عدم انتساب جرم موکل خویش را ثابت کند .


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۱۲:۳۸ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)